úterý 28. října 2014

TOP 10 BLOGEREK!

Krásný sváteční den všem!:)
Vzhledem k tomu, že momentálně probíhá anketa Blogerka roku, lehce jsem se inspirovala a udělala jsem si svůj žebříček českých fashion blogerek, které pravidelně čtu. A teď bych vám ho ráda představila:) Budu ráda, když se v komentářích i vy podělíte o vaše oblíbené blogerky:)





1. A CUP OF STYLE

A cup of style
Lucku a Nicol musím dát rozhodně hned na začátek. Jejich blog byl úplně první, který jsem začala číst pravidelně. Dík ním jsem se začala o české blogy zajímat více a vlastně i díky nim jsme začaly s našim blogem. 
Hrozně moc se mi líbí celkově jejich životní styl. Jejich outfity jsou vždy perfektní. Jednoduché, ale o to víc krásné. Pokaždé, když nevím, co si obléct, jdu si na jejich blog pro inspiraci. 
Na jejich youtubovém kanálu můžeme navíc vidět, jak jsou neuvěřitelně sympatický a milý a krásný. A taky jsem s nimi procestovala kus Ameriky, i když jenom virtuálně, bylo to úžasný! 




2. PAVLÍNA JÁGROVÁ

Pavlína Jágrová
Pavlína byla taky jedna z těch prvních blogerek, kterou jsem začala sledovat. U ní se mi nejvíc líbí, že často kombinuje jednotlivé kousky oblečení, které bych se já nikdy neodvážila dát dohromady, ale výsledek vždycky vypadá dokonale! Navíc zbožňuji všechny její doplňky, které má pokaždé skvěle sladěné s celým outfitem. 




3. BLOGES ROBES

Bloges robes, photo by Angelina Nga Le (Mrs BlackBeauty). 
Míša, Kristýna a dvě Nikol. 4 nádherné a stylové slečny. Každá na blog přispívá články z jiného odvětví a to mám na jejich blogu nejradši. Tu různorodost článků. Reporty z různých akcí, na které bych se třeba vůbec nedostala, outfitové inspirace, nebo články z jejich cestování. Jejich outfity jsou občas lehce extravagantní, ale rozhodně ne tolik, abych se neodvážila je na sebe vzít a vyjít v nich na ulici.




4. THE NATTINESS

The Natittiness
Natálčin blog jsem objevila díky Lucce z A cup of style, když společně byly v Americe. A oblíbila jsem si ji hned. Je strašně nádherná, milá a snad pořád usměvavá. A navíc má krásné, dlouhé, blonďaté vlasy. (Které jí neskutečně závidím, ale pššš) Není divu, že se taky věnuje modelingu. Takže se díky ní často můžeme podívat do zákulisí modelingu a to mě neskutečně baví a zajímá.




5. VOGUE HAUS

Vogue haus
Barču jsem nejdříve objevila na instagramu a až pak jsem si vyhledala její blog. Vzhledem k tomu, že je stejně stará jako já, tak se téměř hned stala moji další velkou inspirací. Několik mých outfitů bylo sladěno právě podle ní. Bára taky hodně cestuje, takže se na blogu objevují články právě z různých cest a fashion akcí, kterých se účastní.




6. ANIE SONGE

Annie Songe
 Na Anie mě baví nejvíce dvě věci. Její nesmírně krásné, zajímavé a poutavé fotky, kterými se vždycky nekonečně dlouho kochám. A za druhé to, jak píše. Tak vtipně a trefně. Často se u článků neskutečně bavím. Samozřejmě ale nemůžu opomenout její styl oblékání, který je zase naprosto jedinečný a originální. A právě díky těm fotkám je to vše dokonalé!





7. CHEESE AND SALAMI

Cheese and Salami
Kamilu sleduji hlavně kvůli jejím outfitům, které jsou někdy elegantní, někdy sportovní a pohodlné a někdy oboje dohromady. Líbí se mi, že se klidně oblékne tenisky a k domu si vezme elegantní kabelku nebo letní sandálky s mikinou. Vždycky to totiž vypadá perfektně. Nikdy by mě totiž nenapadlo si vzít mikinu a k tomu nějaký větší šperk. Ale pak to vidím u ní a řeknu si, že to vypadá opravdu dobře!





8. HEELS IN PRAGUE

Heels in Prague
Adélu jsem začala sledovat z jednoho prostého důvodu. Protože studuje v Barceloně, ve Španělsku, kde je zkrátka po celý rok tepleji než tady u nás, chodila jsem se v lednu nebo v únoru, když už mi zima lezla krkem, kochat mnohem pozitivnějšími a hlavně ne tolik nabalenými outfity, které musíme nosit všichni tady v Česku. A pak už jsem tam chodit nepřestala. Její styl oblékání není určitě typický český. Je svým způsobem lehce odvážný, ale zároveň elegantní a slušivý.





9 GLAMAZON BLOG

Glamazon blog
Eva je další moji oblíbenou blogerkou, která nežije v Česku. Žije v Anglii a tu já zbožňuji. Celkově jejich kulturu, styl života, jejich města i přírodu, zkrátka všechno (kromě jejich počasí). No a proto se mi Glamazon blog asi líbí. Je zkrátka šmrnclý Anglii a Evin styl oblékání taktéž.
Dále jsem si ji oblíbila i kvůli fotkám jídla, které často na blog přidává a které ochutnává na cestách.





10. NIKA CHIC

Nika Chic
Na Nikole se mi nejvíc líbí nebo spíš obdivuji to, že ačkoliv už je maminkou, pořád je neuvěřitelně stylová a chodí moc slušivě oblečená. Ona je takovou moji inspirací do budoucna. Dalším velkým plus na jejím blogu je, že outfity přidává opravdu téměř každý den. Rozhodně se u ní nestane, že netrpělivě čekáte třeba celý týden na nový příspěvek.




3 komentáře: