středa 29. října 2014

LOVELY AUTUMN




Včera jsme se s Týnou opět vydaly nafotit nějaký ten supr čupr outfitíček. Bylo nádherně! K focení jsme zvolily Grébovku, která je takhle na podzim ještě hezčí, než jindy.
Na Týnin outfit se můžete těšit zítra, dnes je řada na mně!
Mám na sobě pár kousků z víkendových nákupů. Konkrétně svetr a kozačky. Kozačky jsou naprosto obyčejné - černé, hladké, "over-knee"... Přesně takové jsem hledala.
Už se těším, až vám v příštím outfitovém postu ukážu nový kabát! Včera na něj bylo "bohužel" moc teplo :-).






 Jsem za každých okolností vážně sexy, i když třeba posílám hudlánka. Vůbec u toho nevypadám jako skřet!
Shoes CCC, jeans Pimkie, sweater Gate, leather jacket Orsay, necklace eBay

Instagram: @lespetiteshipsters 

3 komentáře:

  1. Jee, moc ti to sluší!

    barulittleinfinity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ty kozačky potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí tričko/svetřík/ co to je :)
    Stala jsem se čtenářem, budu ráda, když zavítáš ke mně :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat