čtvrtek 30. října 2014

OLD JACKET




Krásný den všem,
Ačkoliv jsem si o víkendovém nakupování v Drážďanech koupila hned tři nové kabáty (obávám se, že díky tomu bude trochu chudší Ježíšek), v úterý jsem byla nucena vytáhnout ještě tenhle starý kabát, který mám už několik let. Svoje zatím (snad) jediné černé boty jsem si musela dát spravit a i když všechny tři nové kabáty jsou úžasné, jaksi se nehodí k hnědým botám. Ale alespoň jsem ještě využila svoje hnědozlaté doplňky, které nosím spíše v létě. V zimě se pak doplňky ladím hlavně do stříbrna. A co se líbí vám víc? Zlato nebo stříbro?:)




Jacket- pimkie, Jeans - levis, Shoes - resrved, Bag - Zara




Pullover - Pull&bear, Top - H&M, 

4 komentáře:

  1. Veľmi pekný outfit, páči sa mi kabát a šál, mám rada takéto veľké huňaté šále na zimné počasie :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. ten kabátek je krásný! moc se mi líbí ta kruhová šála a cardigan ! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat