sobota 1. listopadu 2014

INSPIRATION: HATS

Asi nejznámější nositel klobouků. Já vám chci ale ukázat trochu stylovější:)


Ahoj všem,
Asi všichni mi dáte za pravdu, že velkým hitem letošního podzimu jsou klobouky. I já si plánuji jeden koupit, nejspíš teda černý, ale pro zajímavost jsem si na polyvore udělala kombinace s hned několika různými klobouky a ráda se s vámi o ně podělím. Který se vám líbí nejvíce?:) A máte doma nějaký?

1. BORDEAUX HAT

Hat - Riverisland, Jacket - Chicwish, Pants - Veromoda, Top - Athleta, Shoes - Liberty, Bag -Michael Kors,
Scarf - Lorisshoes, Watches - Harrods

2. BLACK HAT

Hat - Ware house, Coat - Rebecca Taylor, Dress - Abaday, Shoes - Charlotterusse, Scarf - Fatface,
Necklace - The corner, Bracelet - Overstock

3. BEIGE HAT

Hat - Soleilblue, Coat - Stylebop, Cardigan, Top - Johnlewis, Jeans - Mytheresa, Shoes - Modcloth,
Bag - Brooksbrothers, Watches - Daniel Wellington

4. BROWN HAT

Hat - Nordstrom, Jacket - Vila, Top - Athleta Skirt - Newlook, Shoes - Stylebop,
Scarf - Houseoffraser, Bracelet - Aldo

5 komentářů:

  1. Hezký článek, černý klobouk mám a teď bych hrozně chtěla buď vínový nebo šedý. Teda nejlepší by bylo mít oba :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíce líbí kombinace s černým kloboukem a ta poslední. Já se tedy klobouk na podzim asi nebudu kupovat, neunosila bych ho. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá kombinace - naprosto boží! :) jinak, máte pěkný blog :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. První kombinace je nejlepší:) Jen by mohli začít dělat klobouky i v menších velikostech, protože kdykoliv si nadšeně nějaký zkouším vždycky je mi velký:D

    OdpovědětVymazat
  5. I'm personally a big fan of lespetiteshipsters blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path

    OdpovědětVymazat