pondělí 20. října 2014

CHEQUER!




Ahoj všem:),
Minulý čtvrtek pořádal Reserved akci, na které se téměř všechno prodávalo se 30% slevou. To jsem si zkrátka nemohla nechat ujít. A samozřejmě jsem odtamtud neodcházela s prázdnou. Koupila jsem si klasickou černobílou kostičkovanou košili kabelku, ze který mám nesmírnou radost. Je velká, pevná, s dlouhým i krátkým uchem a černá. No zkrátka, co víc si přát. Plus jsem k nákupu dostala flašku vody, nové frisco, fialový lak od Rimmel London plus nějaký čokoládičky a tak ještě.
Každopádně jsem si obě nové věci hned vzala na sebe a tady je výsledek. Líbí?:)

A co vy? Využili jste někdo z vás taky těhlech slev v Reservedu?





Shirt, bag - Reserved, Jacket - Zara, Jeans - Pull&Bear, Shoes - Converse, Scarf - Stradivarius










No není ten obal roztomilej?:)


5 komentářů:

  1. Moc hezký outfit! a ten obal je roztomilej!!! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. to sú roztomilé fotografie! :).
    a nesmierne ti to na nich pristane!
    a zamilovala som sa do kabelky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Si hodne sympatická! :-) Outfit ti pristane!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Áá, potřebuji nutně ten šátek! :)

    OdpovědětVymazat