pátek 17. října 2014

OUR FAVOURITE PLACE: MŮJ ŠÁLEK KÁVY

Rády chodíme do kaváren, ať už společně nebo každá s někým jiným. Jak jsme starší, kavárny pomalu nahradily kluby a tak se dosti zvyšuje šance, že se setkáme spíš v kavárně než v klubu nebo baru.
Jedním z našich oblíbených míst je i karlínská kavárna Můj šálek kávy. Já jsem "šálek" navštívila dvakrát a vždy jsem odcházela spokojená. 
Kavárna je o něco větší než třeba Café Jen (o tom zase příště) ale na rozkošnosti jí to neubírá.
Já jsem si tam oblíbila nápoj "London fog". Je to černý čaj s mlékem, sirupem a mléčnou pěnou. Zkusit ho můžete v teplé i studené verzi. 
Nabídka dortíků je obměňována, pokud ale budete mít štěstí na banánovo-kávový dortík, neváhejte! Je vynikající. 

Ledový london fog, horká čokoláda, čokoládový dort.

London fog a banánovo-kávový dortík.

1 komentář:

  1. Vypadá to úžasně... :3 Hned bych si dala :D Budu ráda za sledování. :)
    www.my-cutelife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat