pátek 26. září 2014

HOLEŠOVICE FASHION MARKET #9

Dnešní deštivé odpoledne jsem se rozhodla zpříjemnit návštěvou Holešovického fashion marketu.





Fashion market se v Holešovické tržnici koná již po deváté. Tentokrát se ale přestěhoval do nových, mnohem prostornějších hal, což jsem přivítala s radostí. Lidí totiž na tuhle akci chodí mraky a prostory byly jaksi nedostačující.
Abych ale pravdu řekla, tentokrát z trhu nejsem tolik nadšená. Samozřejmě jsem našla několik úžasných věcí. Ať už různé kousky oblečení (které je pro mě díky ceně bohužel nedosažitelné), šperky, kabelky, diáře, placky a jiné různé zajímavé doplňky a blbůstky. Ale nějak mě tam nic neoslnilo, nepřekvapilo. Přijde mi, že je to všechno tak nějak podobné a nic nového jsem zkrátka neobjevila.
Každopádně jsem se znovu zamilovala do šatů ze Zlatých padesátých nebo do diářů ze Skoby. A nejvíc mě asi zaujal stánek TRIPPLE a speciálně hadrová taška s koženými uchy, které jsou vyrobeny z odstřižků ze starých kožených kabátů. To mi přijde jako super nápad.
Takže pokud nevíte, co se sobotou, tak určitě Holešovický fashion market navštivte. A třeba budete mít větší štěstí a něco si vyberete a koupíte, na rozdíl ode mě. :)

A ještě něco k outfitu stručně. Poprvé jsem letos vytáhla kotníčkové kozačky, protože jsem si chtěla vzít tyhle šatičky (senzační úlovek z Drážďanského Pimkie, jen za 3€. O nákupech v Drážďanech se taky již připravuje článek.) a balerinky bohužel nejsou ideální do deštivého a mrazivého počasí:(. Navrch jsem si vzala jenom koženou bundu a klasicky velkou šálu (u té ale nevím odkud je, byl to dárek k Vánocům). A tenhle pochmurný den jsem se alespoň trochu pokusila rozzářit kytičkovou čelenkou. 






Dress - Pimkie, Shoes - Baťa, Jacket - Zara, Headband - Primark, Bag - H&M



 

2 komentáře: