středa 24. září 2014

AUTUMN!

And all at once, summer collapsed into fall.



Léto je definitivě pryč. Venku sice svítí sluníčko, ale zima mi už byla pořádná. Do chladnějších dnů si nikdy nezapomenu vzít pořádně velkou teplou šálu. A tahle je má oblíbená. Velká, příjemná, žádná kousavá. A navíc mi perfektně ladí s nejlepšími converskami.<3 Jinak dneska jsem zvolila pohodlný a zároveň teplý outfit. Ke klasickým džínům jsem si vzala lesklý, bílý top, přes něj šedivý, pletený svetr (klasický cardigan, který jsem zapomněla vyfotit, začátečnice, no). Khaki nepromokavý kabátek je do tohohle počasí víc než ideální. A tuhle velkou kabelu jsem si teď oblíbila. Narvu do ní všechny potřebné věci do školy a je tak prostorná a přehledná, že se mi nikdy nepovede v ní udělat nepořádek!
A co vy? Taky vám pomáhá přežít tyhle první chladné dny takovéhle obří šály?


Coat - Reserved, Jeans - Levis, Shoes - Converse, Bag, Scarf - Zara


Top - Promod, Necklace - Pull and Bear

3 komentáře:

  1. Skvělá šála! :) škoda že fotky nejsou větší, aby bylo víc vidět :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Fotky bohužel nebyly moc kvalitní, tak jsem je nechala takhle malé. Od příště budu ale snad už fotit na lepší foťák, tak budou větší:)

      Vymazat
  2. Krásný outfit!:) Skvělá šála!:)

    OdpovědětVymazat