čtvrtek 2. října 2014

FOR A BETTER FALL

Podzim rozhodně nepatří mezi moje oblíbené období, takže si ho musím nějak zpříjemnit.

1,3 - H&M, 2,6 - TOPSHOP, 4 - SIX, 5 - HUMANIC

1) Takový kabát nejenom, že chci, ale zároveň ho i potřebuju. A tenhle se mi líbí jak barvou, tak i střihem. Jen by mohl být o trochu delší. 
2) Velké, dlouhé, neforemní svetry mě poslední dobou strašně baví. Jsou tak pohodlné! A tenhle je navíc zajímavý svým vzorem. 
3) Tahle taška se mi líbí tím, jak je pevná, černá a že se dá vzít do ruky i přes rameno. A taky je perfektně prostorná a foremná, což se mi teď, v maturitním ročníku hodí. Mám tolik sešitů, učebnic, iPad a většina mých tašek na tohle prostě nestačí. 
4) Tak bez velké šály by to prostě na podzim nešlo. V pochmurných a deštivých dne je prostě potřeba se do něčeho pořádně zachumlat.  A tartanový vzor se poslední dobou řadí do mých oblíbených.
5) Sehnat kozačky na mojí nohu je téměř nadlidský úkol. Jednak mám pravou nohu o půl čísla větší. A taky, mám bohužel hubenější lýtka, takže ve všech kozačkách vypadám jak v holinách. Snad se mi ale konečně povedlo najít alespoň trochu užší, ve kterých nebudu vypadat, jak kocour v botách. 
6) Do tartanových šatů jsem se zamilovala na blogu holek z A Cup of Style. Jen, co jsem je viděla, věděla jsem, že podobné musím mít.  

A co vy plánujete na podzim za novinky ve vašem šatníku?:)  

2 komentáře:

  1. Ty kozačky jsou krásný! mám vyhlídnutý úplně stejný,ale nude. Tartanové šaty jsou taky hezký! u holek jsem je viděla! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat