pondělí 22. prosince 2014

CHRISTMAS TAG




Ahoj po dlouhé době zase!:)
Dneska jsem si pro Vás připravila takový spešl článek a to Vánoční tag, viděla jsem to teda spíše u Vlogerek, ale myslím, že se to dá o tom napsat i hezký článek. A krásně mě to naladilo na Vánoce!:) Otázky jsem si půjčila od Mii z Kissbooku.

1. Jaký film je v období Vánoc Tvým nejoblíbenějším?
Tak tady mám hned několik favoritů. Ze zahraničních je to klasicky Láska nebeská nebo Sám doma (pouze jednička ale!). Z našich to jsou pak Pelíšky a hlavně Veselé Vánoce přejí chobotničky. Ten je mi asi ze všech Vánoce připomíná nejvíce. 


2. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční barva?
Nejvíc ze všech je to ta barva, kterou svítí všechny světýlka nebo svíčky. Prostě nějaká žlutá. Vím, že to zní strašně divně, ale světýlka a svíčky jsou pro mě symbolem Vánoc prostě.


3. Je Štědrý večer, zůstaneš v pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
Každopádně se obléknu a nalíčím společensky. K večeři a Vánočnímu stromku chodím pokaždé v šatech a klidně i lodičkách (ty si ale stejně po pár minutách sundám).




4. Pokud bys měla letos koupit jen jeden dárek, jedné osobě, pro koho by byl?
Asi našemu řediteli, aby mě letos nechal v klídku odmaturovat! Nee, vtípek samozřejmě. (trochu trapnej, přiznávám). Ale tohle je pro mě strašně složitý. Asi bych koupila jeden, který by ale udělal radost celé moji rodině. 

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik?
Večer, po večeři, kolem 19 hodiny. 

6. Upekla si někdy chaloupku z perníčků?
Ne a ani nemám v plánu se do něčeho takového pouštět. Obávám se, že by to jako chaloupka nevypadalo ani z dálky. 

7. Co děláš o Vánočních prázdninách?
Tak hlavně objíždím široširou rodinu a cpu se všemožnýma Vánočními dobrotami. Někdy jedu na chalupu nebo na hory. Pokud zůstanu v Praze tak si užívám Vánoční Prahu. Praha totiž není nikdy tak krásná jako o Vánocích. Dále taky zběsile vymýšlím a sepisuji svoje nové předsevzetí, sháním diář na příští rok a letos budu dohánět všechny věci k maturitě (fuj, tu maturitu zmiňuji nějak moc často). 


8. Máš nějaké Vánoční přání?
Z těch hmotných asi ani ne. (no dobře, vlastně nový mobil, ale chtěla jsem znít skromně). No těch nehmotných je spousta. Ale ty si přejeme pořád a všichni. Nejen o Vánocích.
Jo a taky bych si přála, aby na Štědrý den sněžilo. A aby bylo všude bílo a hromada sněhu. Jo to by bylo super! 

9. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční vůně?
Ta vůně, když se sfouknou svíčky. Ta je pro mě u Vánoc nejspecifikovanější a kdykoliv jindy sfouknu svíčky, pokaždé mi to připomene Vánoce. A taky vůni prskavek zbožňuji. 

10. Jaké je Tvé oblíbené Vánoční jídlo/pochoutka?
Téměř všechno, kromě kapra a kroupového Kuby. Takže miluji bramborový salát, řízek, vinné klobásy, rybí polévky, všechno cukroví a zkrátka o Vánocích prostě nedělám nic jiného než že se cpu! 


A co vy? Klidně odpovídejte na tyhle otázky do komentářů, budu jen ráda!:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat