neděle 16. listopadu 2014

MY HAT!




Ahoj!
Po delší době, jsme tu opět s novým článkem. Omlouváme se za pauzu, ale čtvrťák je prostě čtvrťák a občas prostě musíme dát škole přednost před ostatním. Já navíc byla teď se školou na výletě v Osvětimi a v Krakowě, ale o tom až příště.
Každopádně bych chtěla říct, jak strašně super je letošní podzim. To počasí na to, že je listopad, je perfektní! Škoda, že příští týden už se má ozvat pořádná zima. A tak jsem včerejší den ještě využila a šla se projít podzimní Prahou. A konečně vám můžu ukázat můj klobouk. Koupila jsem ho ve Stradivariu a je přesně takový, jaký jsem chtěla. Né moc velký, jednoduchý. A když už jsem byla ve Stradivariu, koupila jsem si tam i tenhle svetr (který jsem snad už asi dva týdny vůbec nesundala) a tyhle náušnice, ze kterých sice trochu bolí uši, ale jsou strašně krásný! A pro krásu se hold občas musí trpět:)
A jak si užíváte vy podzimní dny?:)


Coat - Mango, Jeans - Levis, shoes - Baťa, Bag - Zara 

Hat, tricot cape, earring - Stradivarius, Top - H&M,




2 komentáře:

  1. Ten klobouk je pěkný a moc se mi líbí i kabát, sluší ti to :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. ty si uzasne zladena, naozaj ti to krasne sekne! a to prostredie je ako ceresnicka na torte!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat