úterý 4. listopadu 2014

MY HALLOWEEN MAKE-UP + OUTFIT

                                      



Zdravím!
Letos jsem poprvé nějak významněji slavila Halloween. A bylo to skvělé! Oslava byla v domě kus za Prahou a byla to vlastně narozeninová oslava mých kamarádek. Holky si hodně pohrály s dekorací takže i v domě bylo spoustu detailů sladěno do "halloweenovska".
Všichni měli super kostýmy. Já jsem zvolila celkem jednoduchý, ale myslím, že efektní kostým alá "haunted asylum patient" což jsem prostě pojala jako pacienta psychiatrie. Samozřejmě jsem to trošku přitáhla za vlasy, aby to bylo o něco děsivější, protože normální pacienti psychiatrie zas až tolik psycho a děsiví nejsou.
Bylo to takové dost rychlo líčení, hotovo bylo vlastně mnohem dřív, než když se líčím klasicky do školy. Použila matující bázi pod make-up od Catrice, světlejší make-up od Maybelline Anti-shine stick z řady Fit me (myslím, že v ČR se neprodává) a podklad byl hotový. Dále jsem použila už jen červenou krémovou tvářenku Essence na oči, šedivý oční stín pod očI a řasenku na obočí (to bylo vážně moc sexy!). Vlasy jsem natupírovala a pořádně zafixovala lakem na vlasy. Jako "outfit" jsem zvolila nemocniční pyžamo a župan.
No, do klubu bych takhle asi nešla, ale na "houseparty" dobrý.
Co vy? Jak slavíte Halloween? A za co jste letos byli? :)




3 komentáře: