pondělí 13. října 2014

STREET FOOD FESTIVAL

V krásnou sluneční neděli by byl hřích nenavštívit Street food festival ve Stromovce.



A bylo to strašně supr! Krásné počasí. Tolik hezkých, stylových, pozitivních lidí a navíc spoustu dobrého jídla na jednom místě. Na takovém místě bych mohla být pořád a nic by mi nechybělo. Vážně bezchybné odpoledne. Zavítal tam z vás taky někdo?





Dobře najíst se tam mohl opravdu každý. Ať už má rád sladký nebo slaný, českou nebo zahraniční kuchyni, ať je velký nebo malý jedlík. Myslím, že odtud nemohl odcházet nikdo nespokojený.
Mě nejvíc užije na to sladké, takže jsem u stánku s kremrolkami, palačinkami, muffiny, cupcaky, koláčky a s dalším vším možným sladkým, skoro slintala. Všechno vypadalo a vonělo tak náramně.



 A ještě něco k outfitu. Zvolila jsem naprosto jednoduchý a takový podzimní. Pončo mi zkrátka podzim připomíná. A poprvé jsem taky letos obula tyhle kotníčkové botky. Jen jsem nenašla žádnou vhodnou kabelku, tak jsem si vzala pouze peněženku, která svojí velikostí připomíná takové malé psaníčko.


Poncho - Onestreet, T-shirt - H&M, Jeans - Pull&Bear, Shoes - Reserved, Bracelets - Stradivarius


A jak si užíváte vy asi posledních slunečních a teplých dnů?:)

2 komentáře: